Het raakvlak
Het raakvlak tussen uw werkomgeving en FoodFocus bestaat uit mensen. Zij zijn de drijfveer voor het bieden van de hoogste kwaliteit. Of dat nu in de vorm is van een vers glaasje sinaasappelsap, een complete dagelijkse maaltijd, medische hulpmiddelen of medicijnen. Uw mensen verdienen het beste.
In alle contacten welke FoodFocus met u heeft staat ‘de mens’ centraal. Niet in de laatste plaats, omdat we de zorg voor een optimaal product, een perfecte leefomgeving en een maximaal geluksgevoel bij uw klanten van het grootste belang vinden. Maar zeker ook, omdat we altijd werken vanuit ons eigen, menselijke perspectief.
En daarin is kwaliteit vanzelfsprekend. Streven naar perfectie, want goed kan altijd beter!
FoodFocus heeft dit streven naar kwaliteit en perfectie, vanaf de oprichting in 2002, uitgedragen en al onze medewerkers zijn daarvan doordrongen. Zij kijken allemaal met “menselijke ogen”naar de klant: wat kunnen wij doen om het de klanten van onze klant zo aangenaam mogelijk te maken?
Om te weten hoe de klant het wil en hoe wij dat het beste kunnen bieden, houden wij zoveel mogelijk rechtstreeks contact met de klant.
Op deze manier heeft FoodFocus zich van begin af aan met een andere kijk op de institutionele markt ingezet. De continue veranderingen in de zorg en de opkomende vergrijzing vragen in onze ogen zeker om een menselijke benadering en aanpak. Respectvol, individueel en persoonlijk.
Met kwaliteit als uitgangspunt en levensgeluk als resultaat.