Eigen identiteit

Gespecialiseerd in het luisteren naar de klant

Vanaf het allereerste begin – in 2002 – heeft FoodFocus zich ‘gespecialiseerd’ in het luisteren naar de klant. Steeds met onze eigen authentieke visie op de markt. In alles wat we doen kiezen we daarbij steeds zoveel mogelijk voor de menselijke factor. Daarom willen we steeds weten wat mensen graag willen, wat ze lekker vinden, hoe ze willen wonen, het comfort dat ze zoeken, het geluk dat ze nastreven. 

Daarover gaan we samen in gesprek. Om alle feiten en wensen te verzamelen en om van daaruit het juiste aanbod te realiseren. Dat vereist ruime ervaring, gekoppeld aan inzicht en mogelijkheden van de markt. 

FoodFocus gaat er steeds van uit dat een beter en vollediger aanbod voor de markt te realiseren is. Door dat als uitgangspunt steeds opnieuw te koppelen aan de menselijke visie, zijn wij er in geslaagd om het bedrijf te ontwikkelen dat ons vanaf dag één voor ogen stond. FoodFocus, zoals dat nu in de markt staat: een bedrijf, waarin ervaring en bijzondere, moderne denkbeelden zich samenvoegen in originele en, vooral ook, werkzame ideeën en concepten. Altijd samen met de klant ontwikkeld en uitgebouwd tot effectieve en efficiënte producten voor de institutionele markt.

FoodFocus

Via deze website stapt u binnen in de wereld van FoodFocus; dé Food makelaar van Nederland. Het gaat u misschien verbazen, maar in alles zult u merken dat u daarmee ook binnenstapt in uw eigen wereld. Bij FoodFocus is namelijk de klant leidend: we werken voor uw klanten, uw gasten, uw bewoners!

Twitter

volg ons op Twitter

Contact

FoodFocus
Gompenstraat 23
5145RM Waalwijk
Nederland
 

+31 416 - 530 458

info@foodfocus.nl
 

OPENINGSTIJDEN
Maandag t/m vrijdag
08.00 uur - 17.00 uur
Zaterdag
08.30 uur - 12.00 uur

Vanaf nu heten wij
het Verslokaal

powered by FoodFocus

Het Verslokaal is meer dan een maaltijdservice. We geloven in eten als een beleving en maken lekker en gezond eten makkelijk voor mensen in de institutionele markt. Aandacht, kwaliteit en service zijn onze ingrediënten voor succes en hiermee leggen we de lat voor klantspecifieke maaltijden, maaltijdcomponenten en kant-en-klare maaltijden flink omhoog.